باتری UPS صبا باتری

باتری یو پی اس صبا مورد استفاده در انواع دستگاه یو پی اس ، از مهمترین قطعات موجود در هر کارخانه، بیمارستان، پالایشگاه و نیروگاه وابسته به برق است. منبع تغذیه اضطراری (UPS) که به عنوان پشتیبان باتری نیز شناخته می شود، زمانی که منبع برق معمولی شما از کار بیفتد یا ولتاژ به سطح غیر قابل قبولی کاهش یابد، برق پشتیبان را فراهم می کند. UPS امکان خاموش کردن ایمن رایانه و تجهیزات متصل را فراهم کرده و از آسیب رسیدن به تجهیزات الکترونیکی متصل در اثر قطع ناگهانی برق جلوگیری می کند. کارخانه صبا باتری با تولید باتری های صنعتی در طیف وسیعی از آمپر و ولتاژ ، حرف اول را در زمینه تامین باتری مناسب انواع یو پی اس در سراسر کشور می زند. می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه خرید باتری یو پی اس مناسب ، در روز های کاری از ساعت 8 الی 18 با شماره تلفن درج شده در سایت تماس گرفته و از کارشناسان درخواست راهنمایی کنید. در صورت نیاز به تماس ضروری در روز های غیر کاری، می توانید با شماره موبایل زیر تماس حاصل کنید :

تماس ضروري در ساعات غير اداري

01 29 560 – 0912

برای خرید باتری یو پی اس باید اطلاعات کافی در رابطه با میزان مصرف برق یو پی اس و تجهیزات برقی متصل داشته باشید تا بتوانید باتری را در آمپر و ولتاژ صحیح خریداری کنید، همچنین تعداد باتری خریداری شده هم از اهمیت فراوانی برخوردار است، اگر شما باتری ها را در تعداد صحیح خریداری نکنید، برق پشتیبان مجموعه شما به درستی تامین نشده و یا دستگاه یو پی اس به مشکل برخورده و نمی تواند به درستی برق را تامین کند. می توانید از یک کارشناس درخواست کنید برای خرید باتری مناسب ، برسی های لازم را انجام داده و بهترین گزینه را برای خرید به شما معرفی کنند.

12.22 : بهترین انتخاب برای خرید باتری صبا ، نمایندگی باتری یو پی اس صبا باتری است، زیرا تمامی باتری های موجود در نمایندگی باتری یو پی اس صبا دارای تاریخ تولید جدید، گارانتی بلند مدت معتبر کارخانه صبا و قیمت بسیار مناسب است.

به هنگام خرید باتری صنعتی صبا ، به تاریخ تولید باتری توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید باتری صنعتی مورد نیاز خود را با صفحات سربی سالم تهیه کنید، زیرا با گذر زمان و انجام واکنش های شیمیایی، صفحات سربی باتری صنعتی دچار فرسودگی می شود، زیرا حتی زمانی که باتری در قفسه های فروشگاه حضور دارد نیز، واکنش های شیمیایی انجام می شود.

برای خرید باتری صنعتی کارخانه صبا باتری نیاز است که اطلاعات فنی فراوانی داشته باشید تا بتوانید خرید درستی انجام دهید، به عنوان مثال باید بدانید که در هر ساعت چند ولت برق مصرف می کنید و به چه تعداد باتری و چه آمپر باتری ای احتیاج دارید تا بتواند نیاز برقی شما را فراهم سازد. اگر اطلاعات کافی ندارید، می توانید مطالب سایت نمایندگی باتری صبا را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال، سوال خود را در بخش نظرات بپرسید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید، در هر دو حالت در کمترین زمان، پاسخ شما داده خواهد شد.

12.07 : در اینجا چند مورد از عوامل موثر بر طول عمر باتری یو پی اس صبا آورده شده است :

بارگذاری بیش از حد و شارژ بیش از حد : بارگذاری بیش از حد سیستم UPS یا قرار دادن باتری در معرض شارژ بیش از حد می تواند منجر به تجمع بیش از حد گرما و تسریع تخریب باتری شود. اندازه مناسب سیستم یو پی اس و استفاده از رژیم شارژ مناسب برای حفظ سلامت باتری ضروری است.

سن : با بالا رفتن سن باتری‌های UPS، اجزای داخلی آن‌ها تحلیل می‌روند که منجر به کاهش تدریجی عملکرد و ظرفیت می‌شود. حتی اگر یک باتری یو پی اس به پایان عمر مورد انتظار خود نرسیده باشد، اگر علائم خرابی ظاهر شود یا الزامات عملکرد را برآورده نکند، ممکن است همچنان نیاز به تعویض داشته باشد.

به طور کلی، باتری های یو پی اس بسته به نوع باتری، استفاده و شرایط محیطی، هر 3 تا 5 سال یک بار برای تعویض توصیه می شوند. با این حال، تعمیر و نگهداری منظم، استفاده صحیح و نظارت می تواند به افزایش عمر باتری و اطمینان از قدرت پشتیبان قابل اعتماد برای تجهیزات حیاتی کمک کند. پیروی از توصیه های سازنده برای نگهداری، آزمایش و تعویض باتری برای به حداکثر رساندن طول عمر و عملکرد باتری UPS ضروری است.

12.15 : به طور کلی، باتری‌های یو پی اس، از جمله باتری یو پی اس صبا ، معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای چند سال در شرایط کارکرد عادی دوام بیاورند. طول عمر متوسط ​​یک باتری UPS معمولاً بین 3 تا 5 سال برای باتری های سرب اسیدی تنظیم شده با سوپاپ (VRLA) و تا 8 تا 10 سال یا بیشتر برای باتری های لیتیوم یونی با نگهداری و مراقبت مناسب است.

عواملی مانند شدت استفاده، شرایط محیطی و رعایت دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری می‌توانند بر طول عمر واقعی باتری یو پی اس تأثیر بگذارند. نظارت منظم، تعمیر و نگهداری و تعویض به موقع باتری UPS برای اطمینان از قدرت پشتیبان قابل اعتماد و عملکرد بهینه سیستم UPS در طول زمان ضروری است.

الگوهای استفاده : فرکانس و مدت زمان قطع برق، و همچنین تعداد چرخه های تخلیه و شارژ مجدد، می تواند بر طول عمر باتری تأثیر بگذارد. باتری‌های UPS که دوره‌های تخلیه مکرر را پشت سر می‌گذارند یا در معرض دوره‌های طولانی تخلیه عمیق قرار می‌گیرند، ممکن است تخریب سریع‌تری را تجربه کنند.

شرایط محیطی : دما، رطوبت و سایر عوامل محیطی می توانند بر عملکرد و طول عمر باتری تأثیر بگذارند. باتری های UPS باید در محدوده دمایی مشخص شده توسط سازنده ذخیره و کار کنند تا از عملکرد و طول عمر بهینه اطمینان حاصل شود. قرار گرفتن در معرض دماهای شدید، رطوبت، یا محیط های خورنده می تواند تخریب باتری را تسریع کند.

تعمیر و نگهداری : شیوه های نگهداری منظم، مانند آزمایش دوره ای باتری، بازرسی و تمیز کردن، برای حفظ سلامت و عملکرد باتری یو پی اس ضروری است. نادیده گرفتن وظایف تعمیر و نگهداری می تواند منجر به کاهش عمر باتری و افزایش خطر خرابی شود.

12.19 : سلامت باتری‌های UPS به چند دلیل بسیار مهم است:

برق پشتیبان : وظیفه اصلی یک یو پی اس تامین برق پشتیبان در صورت قطع برق شبکه است. باتری یو پی اس 12 ولت صبا همان چیزی است که برق دستگاه های متصل را در طول این قطعی ها تامین می کند. اگر سلامت باتری ضعیف باشد، ممکن است نتواند انرژی کافی یا زمان اجرا را در طول قطعی تامین کرده و سیستم‌های حیاتی را در برابر خرابی و از دست دادن داده آسیب‌پذیر کند.

تجهیزات حفاظتی : سیستم‌های UPS همچنین از تجهیزات متصل در برابر نوسانات برق مانند نوسانات برق، افتادگی و جهش محافظت می‌کنند. یک باتری یو پی اس سالم تضمین می کند که تجهیزات متصل برق تمیز و پایدار دریافت می کنند و خطر آسیب ناشی از اختلالات الکتریکی را به حداقل می رساند.

انتقال روان : هنگامی که برق اصلی قطع می شود، UPS باید بدون وقفه در عملکرد دستگاه های متصل به برق باتری منتقل شود. یک باتری سالم تضمین می کند که این انتقال به آرامی و قابل اطمینان انجام می شود و از هرگونه اختلال در منبع تغذیه تجهیزات حیاتی جلوگیری می کند.

باتری 12 ولت 100 آمپر صبا باتری

67 422 – 021